Anunț privind recrutarea și selecția personalului,
pe posturi vacante, în afara organigramei Școlii Gimnaziale „George Topîrceanu”
Numele organizaţiei
|
Școala Gimnazială „George Topîrceanu” |
Titlul proiectului/codul proiectului | „Reducerea abandonului școlar în cadrul Școlii Gimnaziale George Topîrceanu – Mioveni – Argeș”,
F-PNRAS-2-2023-1662 |
Contractul de finanțare | 3341/13/03.04.2024 |
ANUNȚ DE SELECȚIE
Școala Gimnazială „George Topîrceanu” anunță scoaterea la concurs
în cadrul proiectului „Reducerea abandonului școlar în cadrul Școlii Gimnaziale George Topîrceanu Mioveni – Argeș”, F-PNRAS-2-2023-1662,
a unui număr de 15 posturi vacante, în afara organigramei,
pentru perioada de implementare a proiectului
- INFORMAȚII PROIECT
BENEFICIAR: ȘCOALA GIMNAZIALĂ „GEORGE TOPÎRCEANU”
DURATA PROIECTULUI este de 27 de luni de la momentul intrării în vigoare a Contractului de finanțare, dar nu mai târziu de 30.06.2026.
BUGETUL PROIECTULUI este în valoare de 1.484.490,00 lei.
OBIECTIVELE PROIECTULUI:
O1. Creșterea eficienței și eficacității interne ale școlii, reflectate prin: creșterea ratei de participare la Evaluarea Națională la clasa a VIII-a; reducerea procentului de elevi care iau sub nota șase la Evaluarea Națională; reducerea absenteismului școlar.
O2. Îmbunătățirea proceselor de predare – învățare – evaluare prin : creșterea procentului de cadre didactice din unitatea de învățământ care folosesc mijloace de predare – evaluare digitale;creșterea procentului de cadre didactice care folosesc strategii pedagogice moderne la nivelul clasei (instruire personalizată, abordări pedagogice structurate, centrate pe elev etc.) sau de prioritizare a elevilor (programe remediale de grup mic sau învățare autodirijată susținută de tehnologie).
O3. Îmbunătățirea interacțiunii între toți actorii-cheie ai ecosistemului școlar (elevi, cadre didactice, părinți, directori, inspectori,reprezentanți ai comunității etc.);
O4. Îmbunătățirea climatului la nivelul școlii și la nivelul clasei; Anexa 1 – Ghidul Aplicantului O5. Transformarea digitala a unitatii de invatamant avand in vedere facilitarea invatarii on-line, dezvoltarea competentelor digitale ale elevilor, eradicarea analfabetismului digital, dezvoltand infrastructura digitala implicit cresterea calității și siguranței mediilor de învățare, prin echiparea spatiilor de clasă cu mobilier, materiale didactice și echipamente didactice, oferind astfel dotările necesare pentru îndeplinirea standardelor de calitate.
- OBIECTUL ANUNȚULUI DE SELECȚIE
În vederea atingerii rezultatelor proiectului „Reducerea abandonului școlar în cadrul Școlii Gimnaziale George Topîrceanu Mioveni – Argeș”, F-PNRAS-2-2023-1662, Școala Gimnazială „George Topîrceanu” va selecta și contracta experți potrivit Tabelului centralizator al posturilor vacante, în afara organigramei, de mai jos:
Nr. crt. | Post vacant în proiect | Punctul de lucru | Categoria în care se încadrează expertul | Subactivitate proiect | Nr. ore/ lună | Nr. luni | Tarif orar |
1. | Expert limba română | PJ | 1 an | II1 Activități remediale
|
12 | 9 | 120 LEI/oră |
2. | Expert limba română | PJ | 1 an | II1 Activități remediale
|
12 | 9 | 120 LEI/oră |
3. | Expert limba română | PJ | 1 an | II1 Activități remediale
|
12 | 9 | 120 LEI/oră |
4. | Expert limba română | PJ | 1 an | II1 Activități remediale
|
12 | 9 | 120 LEI/oră |
5. | Expert limba română | PJ | 1 an | II1 Activități remediale
|
12 | 9 | 120 LEI/oră |
6. | Expert matematică | PJ | 1 an | II1 Activități remediale
|
18 | 9 | 120 LEI/oră |
7. | Expert matematică | PJ | 1 an | II1 Activități remediale
|
18 | 9 | 120 LEI/oră |
8. | Expert matematică | PJ | 1 an | II1 Activități remediale
|
18 | 9 | 120 LEI/oră |
9. | Expert matematică | PJ | 1 an | II1 Activități remediale
|
18 | 9 | 120 LEI/oră |
10. | Expert alfabetizare | PJ | 1 an | II1 Activități remediale
|
18 | 9 | 120 LEI/oră
|
11. | Expert activități de alfabetizare | PJ | 1 an | II1 Activități remediale
|
18 | 9 | 120 LEI/oră
|
12. | Expert activități de alfabetizare | PJ | 1 an | II1 Activități remediale
|
18 | 9 | 120 LEI/oră
|
13. | Expert activități de alfabetizare | PJ | 1 an | II1 Activități remediale
|
18 | 9 | 120 LEI/oră
|
14. | Expert activități de alfabetizare | PJ | 1 an | II1 Activități remediale
|
18 | 9 | 120 LEI/oră
|
15. | Expert activități MATE | PJ
Structură |
1 an | I1 Evaluarea și identificarea elevilor în risc de abandon, în rândul elevilor de gimnaziu,
I2 Completarea și validarea Observatorului Școlii, I3 Introducerea datelor în SIIIR, actualizarea periodică a datelor în SIIIR |
30 | 6 | 120 LEI/oră |
Potrivit Procedurii operaționale privind recrutarea și selecția personalului din cadrul Proiectului PNRAS, F-PNRAS-2-2023-1662, a Școlii Gimnaziale „George Topîrceanu”, în procesul de recrutare și selecție, candidații vor fi evaluați conform condițiilor generale și termenilor de referință pentru participare, mai jos menționați:
- CONDIȚII GENERALE:
Expertul:
- a) are cetățenie română/cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European cu reședința în România;
- b) are capacitate de exercițiu deplină;
- c) îndeplinește condițiile de studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
- d) are cel puțin 1 an experiență în domeniul postului;
- e) nu a fost condamnat/(ă) definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care l-ar face/care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- f) îndeplinește alte condiții în funcție de specificul proiectului.
- TERMENII DE REFERINȚĂ PENTRU POSTURILE SCOASE LA CONCURS
a) Denumire post: | EXPERT LIMBA ROMÂNĂ |
b) Număr posturi vacante: | 5 |
c) Perioada estimată pentru derularea activității: | 9 luni |
d) Descrierea activităților conform cererii de finanțare: | Activități de sprijin, care includ cursuri de recuperare a pierderilor în învățare/ întârzierilor în dezvoltarea competențelor de bază, respectiv a competențelor corespunzătoare vârstei elevilor.
În cadrul acestei activități elevii vor beneficia de ore de pregătire suplimentară, în vederea îmbunătățirii rezultatelor școlare și pentru creșterea procentului de promovare la evaluarea națională. |
e) Descrierea sarcinilor/atribuţiilor: | Organizarea şi dirijarea activităţilor remediale, de predare-învăţare;
Utilizarea materialelor didactice adecvate; Integrarea şi utilizarea TIC în activitățile desfășurate; Identificarea şi valorificarea posibilităţilor de învăţare ale elevilor; Asigurarea formării competenţelor specifice disciplinei; Elaborarea și administrarea instrumentelor de evaluare; Aprecierea cantitativă şi calitativă a rezultatelor elevilor; Tratarea diferenţiată a elevilor, în funcţie de nevoile lor specifice; Comunicarea profesor-elevi, utilizarea feedback-ului bidirecţional în comunicare; Elaborarea planurilor educaționale de intervenție; Realizează oricare alte sarcini din aria de responsabilitate și în conformitate cu pregătirea profesională solicitate de managerul de proiect. |
f) Condiții specifice | Capacitate de decizie
Capacitate de analiză și sinteză Competențe de planificare si organizare Competențe de comunicare și relaționare Competențe digitale Competențe limba engleză Empatie Proactvitate |
a) Denumire post: | EXPERT MATEMATICĂ |
b) Număr posturi vacante: | 5 |
c) Perioada estimată pentru derularea activității: | 9 luni |
d) Descrierea activităților conform cererii de finanțare: | Activități de recuperare a pierderilor în învățare/ întârzierilor în dezvoltarea competențelor de bază (scris, citit, socotit) respectiv a competențelor corespunzătoare vârstei elevilor: În cadrul acestei activități elevii vor beneficia de ore de pregătire suplimentară, în vederea îmbunătățirii rezultatelor școlare și pentru creșterea procentului de promovare la evaluarea națională. |
e) Descrierea sarcinilor/atribuţiilor: | Organizarea şi dirijarea activităţilor remediale, de predare-învăţare;
Utilizarea materialelor didactice adecvate; Integrarea şi utilizarea TIC în activitățile desfășurate; Identificarea şi valorificarea posibilităţilor de învăţare ale elevilor; Asigurarea formării competenţelor specifice disciplinei; Elaborarea și administrarea instrumentelor de evaluare; Aprecierea cantitativă şi calitativă a rezultatelor elevilor; Tratarea diferenţiată a elevilor, în funcţie de nevoile lor specifice; Comunicarea profesor-elevi, utilizarea feedback-ului bidirecţional în comunicare; Elaborarea planurilor educaționale de intervenție; Realizează oricare alte sarcini din aria de responsabilitate și în conformitate cu pregătirea profesională solicitate de managerul de proiect. |
f) Condiții specifice | Capacitate de decizie
Capacitate de analiză și sinteză Competențe de planificare si organizare Competențe de comunicare și relaționare Competențe digitale Competențe limba engleză Empatie Proactvitate |
a) Denumire post: | EXPERT ACTIVITĂȚI DE ALFABETIZARE |
b) Număr posturi vacante: | 5 |
c) Perioada estimată pentru derularea activității: | 9 luni |
d) Descrierea activităților conform cererii de finanțare: | Activități de sprijin, care includ cursuri de recuperare a pierderilor în învățare/ întârzierilor în dezvoltarea competențelor de bază, respectiv a competențelor corespunzătoare vârstei elevilor.
În cadrul acestei activități elevii vor beneficia de ore de pregătire suplimentară, în vederea îmbunătățirii rezultatelor școlare și pentru creșterea procentului de promovare la evaluarea națională. |
e) Descrierea sarcinilor/atribuţiilor: | Organizarea şi dirijarea activităţilor remediale, de predare-învăţare;
Utilizarea materialelor didactice adecvate; Integrarea şi utilizarea TIC în activitățile desfășurate; Identificarea şi valorificarea posibilităţilor de învăţare ale elevilor; Asigurarea formării competenţelor specifice disciplinei; Elaborarea și administrarea instrumentelor de evaluare; Aprecierea cantitativă şi calitativă a rezultatelor elevilor; Tratarea diferenţiată a elevilor, în funcţie de nevoile lor specifice; Comunicarea profesor-elevi, utilizarea feedback-ului bidirecţional în comunicare; Elaborarea planurilor educaționale de intervenție; Realizează oricare alte sarcini din aria de responsabilitate și în conformitate cu pregătirea profesională solicitate de managerul de proiect. |
f) Condiții specifice | Capacitate de decizie
Capacitate de analiză și sinteză Competențe de planificare si organizare Competențe de comunicare și relaționare Competențe digitale Competențe limba engleză Empatie Proactvitate |
a) Denumire post: | EXPERT ACTIVITĂȚI MATE |
b) Număr posturi vacante: | 1 |
c) Perioada estimată pentru derularea activității: | 9 luni |
d) Descrierea activităților conform cererii de finanțare: | I1. Activitatea presupune aplicarea chestionarului SASAT, a fișei de observare și a fișei de evaluare MATE pentru identificarea elevilor în risc de abandon și pentru evaluarea succesului școlar, în rândul tuturor elevilor de gimnaziu.
I2. Activitatea presupune înregistrarea copiilor în risc de abandon școlar, folosirea instrumentelor și introducerea datelor în Observatorul Școlii în vederea elaborării planurilor educaționale de intervenție. În cadrul acestei activități se vor înregistra copii cu risc, se vor introduce datele în observatorul școlii și se vor elebora planuri educaționale de intervenție. I3. Activitatea vizează introducerea datelor în SIIIR, raportarea periodică și ajustarea planurilor la timp. |
e) Descrierea sarcinilor/atribuţiilor: | Coordonează, la nivelul proiectului, toate activitățile derulate cu grupul țintă selectat;
Întocmește/actualizează centralizatorele cu membrii grupului țintă; Monitorizează permanent situația grupului țintă; Elaborează situațiile statistice privind progresul proiectului, bazate pe informațiile conținute în bazele de date gestionate; Realizează oricare alte sarcini din aria de responsabilitate și în conformitate cu pregătirea profesională solicitate de managerul de proiect. |
f) Condiții specifice | Capacitate de decizie
Capacitate de analiză și sinteză Competențe de planificare si organizare Competențe de comunicare și relaționare Competențe digitale Competențe limba engleză Empatie Proactvitate |
- DOSARUL DE CONCURS:
Dosarul de înscriere la concurs va conține următoarele documente obligatorii:
– Cererea de înscriere;
– Declarația de disponibilitate;
– Curriculum Vitae, model european (CV-ul trebuie să conțină obligatoriu date de contact valide – adresa de e-mail și număr de telefon);
– Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz (semnată de candidat);
– Copia certificatului de naștere;
– Copia certificatului de căsătorie (dacă e cazul);
– Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;
– Alte acte doveditoare privind experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției (adeverință de vechime, decizii, contracte de muncă, diplome, adeverințe, parteneriate educaționale etc.);
– Cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale (în cazul în care candidatul nu este angajat în sistemul național de învățământ);
– Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult șase luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate (în cazul în care candidatul nu este angajat în sistemul național de învățământ);
Documentele menționate se depun în ordinea precizată mai sus, certificate pentru conformitate cu originalul sau în copii legalizate și se prezintă însoțite de documentele originale. Lipsa unui document din cele precizate conduce la eliminarea candidatului de la evaluarea dosarului.
- BIBLIOGRAFIA DE CONCURS:
– GHIDUL BENEFICIARULUI – SCHEMA DE GRANTURI PNRAS, octombrie 2022
- MODALITATEA DE DEPUNERE A CANDIDATURII:
Candidații vor depune documentele la sediul Școlii Gimnaziale „George Topîrceanu”, jud. Argeș, până la data de 20.10.2025, ora 16,00.
Candidaturile transmise după data limită indicată în anunțul de selecție, precum și cele incomplete vor fi respinse.
- PROBE DE CONCURS:
Concursul constă în parcurgerea a două etape, astfel:
- Proba obligatorie, eliminatorie: verificarea eligibilității administrative a dosarelor
Lista candidaților declarați admiși/respinși în această etapă este publicată la sediul Școlii Gimnaziale „George Topîrceanu”, jud. Argeș.
Eventualele contestații vor fi depuse la sediul Școlii Gimnaziale „George Topîrceanu”, jud. Argeș, în data de 21.10.2025, între orele 8,00 – 12,00.
Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se face prin afișare la sediul Școlii Gimnaziale „George Topîrceanu”, în data de 22.10.2025, până la ora 16,00.
Candidații declarați admiși la această probă vor participa la proba de evaluare a dosarelor.
- Proba obligatorie: proba de evaluare a dosarelor
Punctajul maxim la această probă este de 100 puncte.
Punctajul minim în vederea promovării este de 50 de puncte.
Eventualele contestații vor fi depuse la sediul Școlii Gimnaziale „George Topîrceanu”, în data de 22.10.2025, între orele 8,00 – 12,00.
Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se face prin afișare la sediul Școlii Gimnaziale „George Topîrceanu”, în data de 22.10.2025, până la ora 16,00.
În situația în care un post este solicitat de mai mulți candidați cu același punctaj, prioritate la angajarea cu contract individual de muncă pe perioadă determinată o are candidatul care este salariat la Școala Gimnazială „George Topîrceanu”, beneficiar în cadrul proiectului. În situația în care nici calitatea de salariat nu conduce la departajare, atunci departajarea se realizează, luându-se în considerare, în ordine, următoarele criterii de departajare:
– gradul didactic,
– a doua specializare obținută,
– numărul de credite profesionale obținute în ultimii 5 ani.
În situația în care un candidat vizează două sau mai multe posturi vacante, acesta va depune câte un dosar pentru fiecare post și va susține, după caz, o singură data proba scrisă/ proba practică/interviul.
Ca urmare a desfășurării probelor stabilite, comisia va stabili clasamentul candidaților în ordinea descrescătoare a punctajului acordat. Candidații vor fi declarați admiși în ordinea descrescătoare a punctajului, în limita numărului de posturi din anunțul de selecție.
Rezultatele finale în urma soluționării contestațiilor se afișează la sediul Școlii Gimnaziale „George Topîrceanu” în data de 22.10.2025, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii “admis” sau “respins”.
VIII. CALENDARUL DE DESFĂȘURARE AL CONCURSULUI:
Perioada | Activitatea (după caz) |
În perioada 14.10.2025 – 20.10.2025, între orele 8,00 – 16,00 | Depunerea dosarelor |
21.10.2025 | Afișarea rezultatelor în etapa de eligibilitate administrativă |
21.10.2025 – între orele 8,00 – 12,00 | Depunerea eventualelor contestații |
22.10.2025 – până la ora 16,00 | Soluționarea eventualelor contestații și afișarea rezultatelor |
14.10.2025 – 22.10.2025 | Evaluarea dosarelor
|
22.10.2025 | Afișarea rezultatelor în etapa de evaluare a dosarelor
|
22.10.2025 – între orele 8,00 – 12,00 | Depunerea eventualelor contestații |
22.10.2025 – până la ora 16,00 | Soluționarea eventualelor contestații și afișarea rezultatelor |
22.10.2025 – până la ora 16,00 | Afișarea rezultatelor finale |
Afișat astăzi, 14.10.2025, la sediul Școlii Gimnaziale „George Topîrceanu”.
DIRECTOR,
PROF. LILEA EMIL LEONARD
A N U N Ț
CONCURS PENTRU OCUPAREA POSTULUI
VACANT ÎNGRIJITOR I M / G
Angajare la Școala Gimnazială ,, George Topîrceanu ’’ – Mioveni :
- ÎNGRIJITOR, post vacant, contractual, pe perioadă nedeterminată;
Având în vedere:
- G. 1336/2022 privind aprobarea Regulamentului cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
- OUG 34/2023privindunelemăsuri fiscal – bugetare și a Memorandumului Ministerului
Educației nr. 141/SI/13.07.2023;
- Adresa ISJ Argeș nr. 14586 / 21.11.2023
Școala Gimnazială ,, George Topîrceanu’’, cu sediul în Mioveni, Str. Părăști nr. 26, Jud. Argeș, Tel./Fax: 0248 / 260427, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a postului contractual de :
- ÎNGRIJITOR I M/G –( studii medii-generale);
DOCUMENTE DE ÎNSCRIERE:
- formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
- copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
- curriculum vitae, model comun european.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății;
În cazul în care candidatul depune o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale,
și candidatul este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă/Raport salariat Revisal vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției( compartimentul secretariat) în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunțului, respectiv perioada:
23.11.2023 –11.12.2023, în intervalul orar 11.00 – 13.00
- CONDIȚII GENERALE ȘI SPECIFICE ALE POSTULUI DE INGRIJITOR:
- CONDIȚII SPECIFICE:
- a) absolvent de studii medii / generale;
- b) capacitatea de a rezolva eficient problemele;
- c) capacitatea de asumare a responsabilităților;
- d) capacitatea de a lucra independent și în echipă;
- CONDIȚII GENERALE:
- are cetățenie română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitatea deplină de exercițiu;
- are o sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza
adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice
potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnat(ă) definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității,
contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Concursul se va desfășura la Școala Gimnazială ,, George Topîrceanu” Mioveni și va consta în probă scrisă și interviu:
Proba scrisă – data 18.12.2023 , intervalul orar 9.00 – 11.00
Interviu – data de 19.12.2023, ora 9.00
CALENDARUL DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI
Etapa de concurs | Data / Perioada | Observații |
Publicarea anunțului |
23.11.2023 |
Avizier, site unitate, Posturi GOV, Ziarul Argesul |
Depunerea dosarelor de înscriere | 24.11.2023–11.12. 2023, intervalul orar 11.00 –13,00 | La secretariatul unității |
Verificarea și validarea dosarelor |
12.12.2023, interval orar 10.00 – 12.00 |
Comisia de concurs selectează, verifică și validează dosarele de concurs |
Afișarea rezultatelor selectării dosarelor de înscriere |
12. 12. 2023, ora 13.00 |
La avizierul unității |
Depunerea de contestații rezultate selecție dosare | 12.12.2023 – interval orar
14.00 – 16.00 |
La secretariatul unității |
Afișarea rezultatelor la contestație |
13.12.2021, ora 10.00 |
La avizierul unității |
Proba scrisă |
18.12. 2023, intervalul orar
9,00 -11,00 |
La sediul instituției. |
Afișarea rezultatelor la proba scrisă |
18.12.2023, ora 14,00 |
La avizierul unității |
Depunerea contestațiilor la proba scrisă | 18.12.2023, intervalul orar
14,00 – 16.00 |
La secretariatul unității |
Afișarea rezultatelor la contestație proba scrisă | 18.12.2023, ora 17.00 |
La avizierul unității |
Susținere interviu |
19.12.2023, ora 9.00 | La sediul instituției. |
Afișarea rezultatelor la proba de interviu | 19.12.2023, ora 11.00 | La avizierul unității |
Depunerea de contestații | 19.12.2023, ora 12.00 | La secretariatul unității |
Afișarea rezultatelor la contestații | 19.12.2023, ora 13.00 | La avizierul unității |
Afișarea rezultatelor finale | 19.12.2023, ora 15.00 | La avizierul unității |
Prezentarea la post a candidațior admiși | 01.01.2024 | La sediul unității |
- Pentru a fi declarat ADMIS la o probă, un candidat trebuie să obțină minim 50 puncte
din 100.
- Un candidat declarat RESPINS la o probă nu mai poate participa la următoarea probă.
PREȘEDINTE,
PROF. LILEA EMIL LEONARD
BIBLIOGRAFIE CONCURS:
- Legea 319 /2006 – privind sănătatea și securitatea în muncă, actualizată cu modificările
și completările ulterioare – Capitolul IV – Obligațiile angajaților;
- Legea 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor – secțiunea 6;
- Legea 477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din instituțiile
publice;
- 53 din 2003 – Codul Muncii, republicată – Cap. II – Răspunderea disciplinară
art.247-252, cu modificările şi completările ulterioare.
- Ordinul 119/2014 pentru aprobarea normelor de igienă;
- 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igienă privind unităţile pentru ocrotirea,
educarea şi instruirea copiilor şi tinerilor– Art. 7;
A N U N Ț
CONCURS PENTRU OCUPAREA a 0,5 POST
VACANT INFORMATICIAN
Angajare la Școala Gimnazială ,, George Topîrceanu ’’ – Mioveni :
- INFORMATICIAN II, S, 0,5 normă, post vacant, contractual, pe perioadă nedeterminată;
Având în vedere:
- G. 1336/2022 privind aprobarea Regulamentului cadru privind organizarea și dezvoltarea
carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
- OUG nr. 111/2022 pentru completarea OUG nr. 80/2022 privind reglementarea unor măsuri
în domeniul ocupării posturilor în sectorul bugetar, precum și conform Memorandumului Ministerului Educației nr.m 274949/30.08.2022
Școala Gimnazială ,, George Topîrceanu’’, cu sediul în Mioveni, Str. Părăști nr. 26, Jud. Argeș, Tel./Fax: 0248 / 260427, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a postului contractual de :
- INFORMATICIAN II, S, 0,5 NORMĂ – ( studii superioare de lungă durată )
DOCUMENTE DE ÎNSCRIERE:
- formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
- copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
- curriculum vitae, model comun european.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății;
În cazul în care candidatul depune o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale,
și candidatul este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă/Raport salariat Revisal vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției ( compartimentul secretariat) în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunțului, respectiv perioada:
11.04.2023 – 27.04.2023, în intervalul orar 10.00 – 13.00
- CONDIȚII GENERALE ȘI SPECIFICE ALE POSTULUI DE INFORMATICIAN:
- CONDIȚII SPECIFICE:
- absolvent de studii superioare de specialitete, de lungă durată;
- vechime în muncă – minim 5 ani;
- c) capacitatea de a rezolva eficient problemele;
- d) capacitatea de asumare a responsabilităților;
- e) capacitatea de a lucra independent și în echipă;
- f) permis auto – categoria B;
- CONDIȚII GENERALE:
- are cetățenie română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitatea deplină de exercițiu;
- are o sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza
adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice
potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnat(ă) definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității,
contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Concursul se va desfășura la Școala Gimnazială ,, George Topîrceanu” Mioveni și va consta în probă scrisă, probă practică și interviu:
Proba scrisă – data 08.05.2023 , intervalul orar 9.00 – 11.00
Probă practică – data 09.05.2023, ora 9.00
Interviu – data de 10.05.2023, ora 9.00
BIBLIOGRAFIE CONCURS:
Bibliografie pentru concursul de ocupare a postului de informatician:
- Utilizare SIIIR – http://siiir.edu.ro/manuale-si-ghiduri
- Utilizarea computerului- Windows 10, Ed. Euroaptitudini SA Bucuresti
- Editare de text – Microsoft Word 2013, Ed. Euroaptitudini SA Bucuresti
- Calcul tabular- Microsoft Excel 2013- Ed. Euroaptitudini SA Bucuresti
- Tanenbaum A.S.- Retele de calculatoare
- Documentatii oficiale de pe site-urile : http://office.microsoft.com; http://edu.ro
- Administrare platforme educationale: – https://scoala365.ro/.
- BURAGA Sabin – 2005 Proiectarea siturilor Web- design si functionalitate, Iasi, Polirom
- CERCHEZ Emanuela – Internet. Utilizarea retelei de Internet
10.MySQL. Michael Grey, Editura McGraw-Hill MySQL. Michael Grey, Editura McGraw-Hill
CALENDARUL DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI
Etapa de concurs | Data / Perioada | Observații |
Publicarea anunțului |
11 aprilie 2023 |
Avizier, site unitate, Ziarul Argeșul, posturi@gov.ro |
Depunerea dosarelor de înscriere | 11– 27 aprilie 2023
Intervalul orar: 10,00-13,00 |
La secretariatul unității |
Verificarea și validarea dosarelor | 2 mai 2023 – ora 10,00 | Comisia de concurs selectează, verifică și validează dosarele de concurs |
Afișarea rezultatelor selectării dosarelor de înscriere | 2 mai 2023 – ora 12,00 |
La avizierul unității |
Depunerea de contestații rezultate selecție dosare | 2 mai 2023
Intervalul orar: 13,00-15,00 |
La secretariatul unității |
Afișarea rezultatelor la contestație |
2 mai 2023
Ora 16,00
|
La avizierul unității |
Proba scrisă |
8 mai 2023 –
Intervalul orar: 9,00- 11,00 |
La sediul instituției. |
Afișarea rezultatelor la proba scrisă |
8 mai 2023 –
Ora 13,00 |
La avizierul unității |
Depunerea contestațiilor la proba scrisă | 8 mai 2023 –
Intervalul orar: 14,00- 16,00 |
La secretariatul unității |
Afișarea rezultatelor la contestație proba scrisă | 8 mai 2023 –
Ora 17,00 |
La avizierul unității |
Susținere probă practică | 9 mai 2023 – ora 9,00
|
La sediul instituției. |
Afișare rezultate probă practică | 9 mai 2023 – ora 12,00
|
La avizierul unității |
Depunerea contestațiilor la proba practică | 9 mai 2023 –
Intervalul orar: 13,00- 15,00 |
La secretariatul unității |
Afișarea rezultatelor la contestație proba practică | 9 mai 2023 –
Ora 16,00 |
La avizierul unității |
Susținere interviu |
10 mai 2023 – ora 9,00 | La sediul instituției. |
Afișarea rezultatelor la proba de interviu | 10 mai 2023 – ora 12,00 | La avizierul unității |
Depunerea de contestații | 10 mai 2023 –
Intervalul orar: 13,00- 14,00 |
La secretariatul unității |
Afișarea rezultatelor la contestații | 10 mai 2023 – ora 15,00 | La avizierul unității |
Afișarea rezultatelor finale | 10 mai – ora 16,00 | La avizierul unității |
Prezentarea la post a candidatului admis. | 1 iunie 2023 | La sediul unității |
** Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
PREȘEDINTE,
BERECHET ANNE MARIE